سوالات متداول
مانیتورینگ و هشدارهی
- چه زمانی ایمیل هشدار برای من ارسال خواهد شد ؟
 - چگونه می توان فهمید سرور down می باشد ؟
 - آیا شما پیامک هشدار ارسال می کنید؟
 - نحوه ی ایجاد push contact چگونه می باشد ؟
 - من باید از کدام سرویس push استفاده کنم ؟
 - چگونه از مانیتور شدن سرورهای خودم توسط شما مطمئن شوم ؟
 - به نظر می رسد یک نفر سرورهای من را مانیتور می کنند .
 - چرا من پیامها را به صورت بر عکس دریافت می کنم اول پیام up و بعد Down
 - چرا تعداد هشدار downtime برای من در طول روز زیاد است ؟
 - چرا من با خطای "unknown host xxx" زمانی که به وب سایت یا سرور خود دسترسی دارم مواجه می شوم ؟
 - موقع استفاده از پینگ باید به چه نکاتی توجه کنم ؟
 - چگونه فایل های ASP/PHP/JSP/Coldfusion را مانیتور کنم؟
 - چگونه می توانم سرورهای دیتابیسی که درپشت فایروال قراردارد را مانیتور کنم ؟
 - چگونه می توانم سایت های محافظت شد با پسورد را مانیتور کنم ؟
 - چگونه می توانم آمار مانیتورینگ وبسایتها یا سرورهای خودم را در سایتم به نمایش بگذارم .
 - چگونه سرویس مانیتورینگ را برای قطعی های از پیش برنامه ریزی شده متوقف کنم؟
 - چگونه در زمان Downtime درخواست Reboot را به سرویس دهنده خود اعلام کنم ؟
 - چگونه می توانم از مانیتور شدن سایتم توسط دیگران جلوگیری کنم ؟
 - من از سرویس T-Mobile ایالات متحده استفاده می کنم اما از سمت سیستم شما هیچ پیامکی ( اس ام اسی ) دریافت نمی کنم.
 
واحد فنی
حسابداری
دیگر سوالات
نماینده ی فروش
- چه مقدار سود از فروش سرویسهای مانیتورینگ به دست خواهم آورد؟ .
 - راه اندازی سرویس نمایندگی برای من چه هزینه ای در بر دارد .
 - تغییر نشان تجاری چه قدرموثر است ؟
 - چگونه مسائل مالی را مدیریت کنم ؟
 - برای راه اندازی سایت نمایندگی فروش چه اقداماتی لازم است؟ آیا باید فایل خاصی آپلود شود؟
 - آیا من امکان ارائه تست رایگان به مشتریانم را دارم ؟
 - چه کسی مسئولیت پشتیبانی سرویس های مانیتورینگ را بر عهده دارد ؟
 - چطور برای سایت نمایندگی خودم HTTPS فعال کنم؟
 
